مزایای خرید آنلاین بیمه

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
109
مزایای خرید آنلاین بیمه

۱) خرید اینترنتی بیمه در۲۴ ساعت شبانه‌روز در ۷ روز هفته (حتی روزهای تعطیل)

سوغات زندگی پرمشغله امروز، کار زیاد و ترافیک است. وجود کسب و کارهای آنلاین بیمه‌ای این مزیت را به همراه دارد: در ساعاتی که افراد از روزمرگی به دورند (عموما هم فروشگاه‌های آفلاین تعطیل هستند)، می‌توانند به خریداینترنتی بیمه بپردازند. ممکن است در نیمه های شب در سایت بیمه دات کام چرخی بزنید. انواع مختلف بیمه را استعلام گرفته و مقایسه کنید. با فراغ بال بدون فشار خرید فوری در مراکز و کسب و کارهای آفلاین‌، تصمیم گیری نمایید.

۲) مقایسه قیمت بیمه

در سایت‌های خرید اینترنی بیمه نظیر ازکی، بیمه‌دات کام و بیمیتو، امکان مقایسه آنلاین بیمه وجود دارد. بعد از ثبت اطلاعات درخواستی، سامانه از بین شرکت‌های بیمه گر، شرایط و گزینه های مختلفی را به شما پیشنهاد می کند. مشتریان با علم به وجود گزینه‌های مختلف و تطبیق با شرایط خود، برای خرید تصمیم‌گیری می‌کنند.

۳) دامنه گسترده انتخاب

با ارائه فهرستی گسترده از شرایط بیمه‌ای مختلف: نقدی یا بیمه اقساطی، شرکت‌های بیمه‌گر، پوشش‌ها، سطح توانگری مالی، تعداد شعب بیمه در سامانه خرید اینترنتی بیمه، خریدار می‌تواند به سهولت شرایط خود را با گزینه‌ها تطبیق داده و بهترین انتخاب را در خرید آنلاین بیمه تجربه کند. در این حالت، محدودیت فروشگاه‌های محلی بیمه وجود ندارد.

خریداران اینترنتی بیمه می‌توانند با مقایسه‌ای که در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهند، به راحتی گزینه مدنظر خود را انتخاب نمایند. از طرف دیگر، سایت‌های خرید اینترنتی بیمه به منظور کسب رضایت هر چه بیشتر مشتری و تبدیل او به مشتری وفادار، همه استانداردهای مربوطه را در طراحی محصول، طراحی سایت و ارائه خدمات رعایت می‌کنند.

معصومه موسوی دیزکوهی
دوشنبه، 30 آبان 1401


مطالب مشابه
بیمه چیست و چه مزایایی دارد؟ بیمه

بیمه عمر، اصطلاحی است که بارها به گوش بسیاری از ما خورده است. عناوین دیگری نظیر بیمه آتیه، بیمه زندگی، آینده ساز نیز برای این بیمه به کار می‌روند. یکی از سوالات اصلی کاربران این است که بیمه عمر چگونه است

معصومه موسوی دیزکوهی

1 سال پیش

دیدگاه شما

متن نظر شما(اجباری)*